MENÜ

Új PvP lehetőségek

Az új PvP zónában - Lake Wintergraspban - lehetőség nyílik majd ostromgépek, sőt még harci repülők használatára és megjelennek a lerombolható tereptárgyak, hidak is (természetesen ezek időnként újraépülnek). Ebben a zónában is vannak mobok és begyűjthető nyersanyagok, ám a terület beállítottsága miatt ritkán lesz nyugodt a vidék, sőt, igazi mészárszék, mivel nincsenek se szabályok, se kiegyensúlyozott létszám és bármelyik frakció is uralja majd ezt a zónát, jutalmuk egész Northrendre ható bónusz maguknak és szövetségeseik számára. Ez megfigyelhető Outlandon is, de ott csak régiónkét lehet kivívni elsőbbséget, teljes dominanciára nincs lehetőség. Az így megszerzett buff egyik legnagyobb előnye, hogy lehetővé tesz minden normál és heroikus instancéban a főellenségektől különböző számú Stone Keepers Shard jelvény felszedését. Ezeket a jelvényeket később beválthatók különböző ékkövekre, kereskedelmi receptekre és felszerelésekre a Wintergrasp Erődben található főkereskedőnél. További lényeges adalék, hogy csak az adott frakció teljes területi elsőbbsége után érhető el a normál/heroikus Vault of Archavon raid, ahol néhány erős elit elementál elpusztítása után máris Archavon the Stone Wather boss előtt találjuk szembe magunkat. Ez a boss minden esetben 2 epikus kasztspecifikus setdarabot dob és véletlenszerűen mind a normál PvE, mind a PvP cuccokból válogathat.

Egy új PvP csatatér (Battleground) is megjelenik, a Strand of the Ancients (Az Ősök Partja). Ez egy valóban megosztott harcmező lesz, az egyik oldal a partaraszálló, ostromgépeket használó támadók, a másik pedig a tüzérséggel és falakkal körülvett várvédők lesznek. Új arénák is várhatóak és ezeken belül megjelennek a változó terepviszonyok (földből feltörő karók, emelkedő vízszint.:stb).

Fontos változás még a PvP specialista játékosok kedvéért átírt tehetség-fák. A készítők megpróbálták minimálisra korlátozni a különféle esélyeket, de leginkább az ellenségesdebuffok hatását csökkentették az által, hogy a rendkívül alacsonynak számító hatások elkerülése helyett inkább a hatás időtartalmának redukálására koncentráltak. Így sokkal igazságosabbá vált a játékosok közti harc.

 

Szavazás

Mi a kedvenc játékod?
Star Wars Jedi Knight Jedi Academy
Call of Duty Modern Warfare II
Call of Duty World at War
Call of Duty 4 Modern Warfare
Call of Duty 2
Call of Duty
GTA IV
GTA San Andreas
GTA Vice City
Warcraft 3 Frozen Throne
Warcraft 3
Counter Strike Source
Assasins Creed
Star Wars Jedi Knight Jedi Outcast
Star Wars Battlefront II
Star Wars Battlefront
Lord of The Rings Battle For Middle-Earth
Sims III
Sims II
Sims
Fifa 10
World of Warcraft
Assassins Creed II
Asztali nézet